torsdag 26. mars 2015

Påsken nærmer seg!

Påsken nærmer seg

påsken nærmer seg og vis du faktisk leste det forgje innlegget vet du at jeg allerede skrevet litt om påske så dette ble en nøtt. ha get it? fordi påskenøtter? get it now? vett at det var en ganske dårlig vits. men allikevel tilbake til poenget Våren og påsken er generelt en tid får tur gåing og hytte tur og selv om jeg kan fint være med på en hytte tur av og til hater jeg og gå på tur. nei når jeg er på hytta så er det Mario Party 2 det går i. som jeg gjorde ganske tydelig i forgje innlegg. Så det er Kakao påske egg og Mario Party 2 det går i påskeferien? JA DET ER DET!





Men for og ikke gjøre dette innlegget nesten prikt likt som det forgje så vil jeg gjøre noe nytt og jeg skal derfor lage en kort liten liste om spill du kan spille i påske ferien. bare fordi.

5, Billy Hatcher til Gamecube Ps2 Xbox. (2003)
Jeg valgte dette spille fordi det er i høyeste grad et påske spill det handler om Billy som må redde kyllinger og han får superkrefter av forskjellige typer egg. spille er litt vanskelig men det er et påske spill så det er gøy.

4, Sonic Adventure 2 til Dreamcast, Gamecube, Xbox 360, Ps3 og Pc (original versjon 2001)
Grunnen til at jeg valgte dette spille er ikke på grunn av levlene som er ganske kule og sånn og spille er gøy i seg selv. Men i en mode på spillet som heter chao garden kan oppdra dine egene chaos som er ganske tid krevende men gøy. og da får du nok og gjøre i påsken

3, f-zero GX til Gamecube (2003)
dette spillet er det siste spillet i Nintendo sin futuristiske racing serie. å selv om det ikke er et direkte påske spill så er det vert og spille igjennom med den ekstreme farten i dette spillet vil du i hvertfall ikke kjede deg og etter på vil du spille mer. men beklageligvis er det ikke flere spill i denne serien

2, Mario Party 2 til Nintendo 64 (JP:1999 EU:2000)
Uansett hvor gammel du er vet du antageligvis hørt om Mario. selv bestemora de kan peke på et bilde av Mario og kjenne han igjen. men i 1998 ville Nintendo lage et spill som var gøy for alle i alle aldre og det klarte de med det første Mario Party og når Nintendo så hvor suksefullt det var ville de lage en oppfølger. og den er kjent som Mario Party 2 det hadde alt som det første spillet hadde og enda mer det var mere mini games og støre brett. og med 4 venner er kjempe gøy. Mario party 2 er det perfekte spill fordi som ikke vil kjede seg på hytta på en lørdags kveld. og jeg kan garantere at alle vil ha gøy.

1,  Banjo Tooie til Nintendo 64 (US & JP: 2000 EU:2001)
Banjo Tooie er mitt favoritt spill til Nintendo 64. det er en unik 3D plattformer som er noe helt for seg selv uten og si for mye, så sier jeg bare det at du må prøve det selv for og forstå det jeg mener. vist jeg skal nevne min Play time på dette spille sier jeg bare 105 timer 53 minutter og 52 sekunder. jeg vil helst at du prøver spillet selv så vil du forstå hvorfor jeg har brukt så mye tid på dette spillet.

Du la sikkert merke til at alle spillene på denne listen var gamle og begynner og bli svært vanskelig og få tak i. med mindre du har dem fra før av. men vis du er villig til og spille spillene på pc og ikke på original konsollene så kan jeg bare si en ting: Emulatorer det fins til de fleste av de eldre konsollene og jeg kan bare si en ting vis du vil ha dem: Google is your friend! men du kan også finne en god del av konsollene på eBay for en delvis rimelig pris. og du kan også laste ned en god del av spillene på Nintendo Wii U Eshop
håper du likte listen og God Påske!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar