søndag 12. april 2015

Sonic 06 Anmeldelse

Sonic 06 Anmeldelse


Sonic The Hedgehog er en av Sega sine få maskotter og helt siden hans fødsel på Sega Mega Drive i 1991 så har han hatt både oppturer og nedturer. som foreksepel spill som Sonic 1 (1991) Sonic 2 (1992) og Sonic cd (1993) og Sonic 3 & Knuckles (1994) alle til Sega Mega Drive var på sin tid episke. også kom det en lang nedtur med Sonic spill med mixede anmeldelser. Men i 2006 kom det verste spille i en Sonic fans sin drøm og spille er ofte kåret til et av de verste spillene i spill-historien.

Rett etter utgivelsen av Shadow The Hedgehog (2005) måtte Sega/Sonic Team begynne og jobbe på et nytt spill som skulle komme til Playstation 3 og Xbox 360. (som var nye på denne tiden) og det var på E3 messen i seint 2005 at de annonserte Sonic Next-gen (Beta navnet til spillet) og folk kunne få prøve spille i Beta form. forventingene var store etter som at 2006 var 15 års jubileet til Sonic serien. Men da spille var "ferdig" og folk kunne få tak i det og folk begynte og spille det...grusomt.

La meg Forklare da jeg først spilte spillet var jeg skuffet. jeg vil bare si at jeg ikke spilte spillet da det kom ut i 2006. Jeg spilte spille for første gang i 2011 og hadde hørt Mangen skuffende ting om det fra før. Men jeg hadde fortsatt lyst til og spille det så jeg fikk tak i det på nette.

Men for og si det sånn storyen i spille gir ikke mening. Historien er delt opp i tre forskjellige historier: Sonic Shadow og Silver har alle egne historier som blir bundet sammen når du har spilt igjennom alle får du den siste delen av historien og har siste boss. Men jeg bør vel prøve så godt jeg kan problemet er at det er vanskelig og forklare.

 Dere får bare stole på meg fordi du er egenlig nødt til og spille spillet for og se hvor dårlig det egenlig er. Men det spille prøver og være mørkere og mere seriøst en et vanlig sonic spill prøblemet er at du ikke kan lage et mørkt og seriøst spill om et blått pinnsvin som løper kjapt. og i Hverfall ikke vist du ikke for det til heller. du tenker sikkert nå at: det er et barnespill du kan ikke forvente den beste historien. det er sant men jeg gidder ikke og gå igjennom en kjedelig og repetetiv historie heller. og det er et av de store problemene med spillet. Det som og irriterer meg er at hovedpersonen Sonic (No shit) er den mest uviktige personen i spille han bare går fra bane til bane og springer til mål det er alt han gjør. spille kunne like så godt blitt kalt: Shadow and Silver 2006 fordi det er der du faktisk for vite hva som foregår og hvorfor. Mangen har også kritisert spillet fordi forholde mellom Sonic og Princess Elise ble alt for rart her har du et bilde som jeg tror forklarer hva jeg mener vis du ikke forstår: Hun kysser et blått pinnsvin. Son til deres informasjon er død i denne senen og hun gjenoppliver han med et kyss. Makes no sense at all.



Men nå har du sikkert skjønt hva jeg mener når det gjelder historien den er dårlig og gir ikke mening. Men hvordan er selve spillet og gameplay-et? vel det er uferdig det er vanskelig og kontrolere fysikken i spille er ødelagt og det virker ikke som om spillet har blitt testa. Spillet har så mangen glitches og kamera feil at det er til og le av. her har du et eksempel: Det på bilde skal ikke skje. Dette er bare en av de sikkert flere tusner av glitches og bugs (Nei jeg tuller ikke)



Så ja dett spillet ble aldri programmert ferdig fordi Sega be like: buy our shitty games and give us all your money. I tillegg ser spillet ikke pent ut det ser ut som et tidlig ps2 spill og det er ikke bra fordi det var på ps3.  De gadd ikke en gang og sette spille skikkelig i sammen så takket være det er cirka 30 % av spillet loading screens ja det stemmer du kommer til og se dette ganske mye:



Så vis du av en eller annen grunn vurderte og kjøpe Sonic 06 på ebay drop it. det er absolutt ikke verdt det. selv om at det kan være morsommt og spille det med venner og se hvor patetisk spillet er. og hvor dårlig laet det er.
det hjalp heller ikke at produsenten av spille og Sonic karakteren sluttet etter å være lei av denne måten han måtte lage spill på.

med alt det der sagt så er jeg forsatt glad i Sonic serien det er veldig mangen bra Sonic spill også. Dette er bare ikke en av dem. dette er faktisk ofte kåret som et av de verste i spill hostorien som nevt tidligere. Men for og nevne noen av de bra som faktisk er verdt og kjøpe: Sonic Generations, Sonic colors, Sonic advenure 1 og 2. for og nevne noen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar