fredag 13. mars 2015

Våren er her!!

Våren er her!

Vel da var våren her sier ganske mange. Å yes nå er det endelig Vår og det gå mot lysere tider hører jeg alle skriker og sier. Men hva med meg? vel ja personlig har jeg ingenting i mot våren men pollenet er det som ødelegger alt. men heldig vis så skjer ikke det før i April så jeg klager ikke ennå. Men hva er det som kjenne tegner at våren er? Vel for de aller fleste er det vel sol og at det blir varmere og ski tur i helgene opp i fjellet med kakao og venner og familie litt sånn som dette:









 og det er veldig forståelig fordi det er sikkert ganske gøy det vis du faktisk kan stå på ski og vis du ikke har skjønt det ennå nei jeg kan ikke stå på ski og jeg er ikke glad i å gå på tur så hva kjenne tegner våren for meg? Vel det er påske salget på steam når de legger ut spill til en ekstremt billig pris og du sløser vekk alle pengene dine da er det vår da.

det som også kjenne tegner våren for meg er når alle sammen går opp på hytta og alle sammen sitter og spiller Mario party til Nintendo 64 (Good times) vel uansett hva du mener om vha som er påske vil det vise seg at alle har sin egen mening om hva det er. og uansett om du spiller Nintendo 64 på hytta eller er ute på ski tur, så kan alle være enige om en ting: Våren er her!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar